Samen met ouders

Van de vrijdagse koffieochtend voor ouders tot de Medezeggenschapsraad: als ouder en/of verzorger ben je onze partner in opvoeding. Met elkaar zijn we verantwoordelijk voor de ontwikkeling van jouw kind.

Op Het Avontuur nemen we je graag mee in onze dagelijkse praktijk. Zo krijg je een goed beeld van het onderwijs dat je kind krijgt. We houden je op de hoogte via onze nieuwsbrief en delen de ontwikkeling van je kind via een portfolio. Dit is geen traditioneel schoolrapport, maar een persoonlijke map waarin staat wat jouw kind heeft geleerd, waar er vooruitgang is geboekt, wat beter kan en wat het doel is voor de komende periode.

De ontwikkeling van je kind

Via de Parro-app houdt de leerkracht je op de hoogte van de dagelijkse activiteiten in de klas. In september is er een gesprek met de leerkracht om af te stemmen wat jouw kind in het nieuwe schooljaar nodig heeft. In februari bespreek je samen met de leerkracht het portfolio en in juni en november kun je, als je dat wilt, ook een afspraak met de leerkracht maken om over de ontwikkeling van je kind te praten.